Måndag

Heeeeeej! :)
Haha! Idag har jag varit på många, många ställen.
Det började med att jag åkte med mamma till ett stort, kokande växthus ute på landet och köpte en massa kryddor. Vet inte om jag har sagt det innan, men i alla fall så ska jag stå och sälja det på onsdag för hennes affär. Måste käna lite cashisar. Egentligen var det meningen att jag skulle ta bussen direkt till stan där efter för att sola, men Maja ringde och frågade om inte vi kunde ta moppen in och självklart kunde vi det. Var ändå tvungen att åka hem för att duscha. Blev ju inte lite lökig av att gå i det där växthuset i över en timme.
Vi körde in till stan och jag gick och solade och Maja gick för att fixa sin mobil på telenor, därefter träffades vi igen och begav oss till Waynes där vi träffade Emelie, Silvia och Frida. Vi tog en långfika där, sen drog vi oss vidare ut till väla en snabbis. Inget folk där och det var skönt. När vi va på väla ringde mamma och frågade om jag inte kunde komma till skolan där min bror går, för där var modevisning och sånt och hon ville inte gå dit själv. Jag ville egentligen inte, men ja, jag gjorde det ändå.
Och nu är jag äntligen hemma! Skönt som bara den. Ont i fötterna har jag också. Och i huvudet. Det harblivit för mkt idag, men kul hade vi. Maja och jag har en speciell humor som bara vi fårstår. Den är kul men folk fattar aldrig. Jaja, det var något mer jag skulle skriva men jag kommer inte på vad det var. Skriver igen om jag kommer på.
Annars är det brännboll för vår del imorgon, jippie! Som dom flesta kanske redan vet så hatar jag att springa. Och jag kan inte ens slå, men det blir kul för de andra att kolla på, jag lovar! Haha! Nae, nu har jag skrivit för mkt så ingen kommer orka läsa. Men upp till var och en! Ha det;)
image84 Snygg kropp eller vad?!
Eller? Kanske inte. Jag vet inte om jag tycker att hon är för smal.. Armarna.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, för smala armar! eller?

2007-06-04 @ 22:32:01
Postat av: sofia

snyggt smal!

2007-06-05 @ 00:16:00
Postat av: eve

SNYGG!

2007-06-16 @ 16:08:19
Postat av: anna

ah, men jag hade inte velat se ut så. kolla armarna liksom. man hade fått höra varje dag att man va för smal.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback