Lördag

Idag är jag så grymt seg. Kom nästan precis hem från stan. Åt pizza från haket
och blev så mätt att jag blev trött i magen! Och nu är det inte bara magen som är
trött, hela jag skulle kunna slockna när som...
Jag vaknade hos Eve, sen körde hennes mamma mig hem vid 12 ungefär, direkt
ut i solen och sov till fyra typ. Alla som bor inne i Helsinborg undrar vilken sol jag
sov i, men tro det eller ej, här hemma stekte den faktiskt.

När jag och Eve gick från bussen och hem till henne inatt plockade vi 7 sorters
blommor och la under kudden, och faktiskt, jag drömde. Men om en förfluten kille,
tyvärr. Om det hade varit för 13-3 månader sen hade jag blivit överlycklig, men inte

nu!


Well, folket. Tror jag ska vila lite nu. Haaaa de! 

image100

Får väl slänga in en gammal goding också!
Fred and me, som man såg ut ändå..
Klassresan till Berlin i 8an. Bästabästabästa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback