Idagens!

Idag i stan hittade jag perfa nyårsoutfiten. Hade det varit i alla fall oktober
hade jag slått till direkt. Men det är juni. Kan ju inte köpa en outfit ett halvår
innan den ska användas..? Jag har dock mina nyårstrosor som bara får
användas när det är nyår. De är mina favvo ändå. Speciellt när jag bara får
ha de en gång om året. Men jag får se hur det blir, kanske köper de om jag
vinner lite pengar. Ska nämligen satsa på att köpa lotter. Imorgon ska jag
antagligen köpa 10 st 10a-lotter. Och håll tummarna för mig att jag vinner.
Behöver det verkligen. För vilken 17-åring klarar sig på 1000 kr i månaden?

Idag fick man sina betyg också. Ja, jag blev nöjd ändå. Jag ska höja mig som
fan nästa år. Kommer nog bli kul eftersom jag kom in på det jag ville. Nästan alla
gjorde nog det. Det bästa är väl att jag och Maja kommer gå i samma klass två
år till. Det gillas och jag är så glad. För fy fasen vad kul vi ska ha tillsammans!

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback