Fredag

Jaha? Vart tog sommaren vägen? Men jag ska inte klaga allt för mkt, det är sommarlov. Det sommarlovet jag sett image90fram emot så länge och räknat ner dagarna till, äntligen.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, ta det lungt antagligen. Jag har fortfarande ont i halsen och känner mig inte riktigt på topp ännu. Så för min del är det nog bäst att bara vara.
Jag har dock kollat igenom polisanmälan lite. Har börjat justera några detaljer och sånt. Det tar tid. Hann inte göra klart det på plats eftersom vi var tvungna att skynda iväg till stan för att se studenterna. Så nu sitter jag med skiten i handen och vet inte vad jag ska göra med det. Tror jag är klar med ändringarna nu, bara för mamma att ringa in och fixa! Sen är det bara att vänta. Jag hatar att vänta, men vad ska man göra?
Igår när jag var i stan gick jag förbi en resebyrå och i "skyltfönstret" hängde en lapp med restresor. En vecka till Mallorca, lite över tusenlappen. Lagom sugen man blev! Med bra sällskap tänker jag lätt åka! Så, vem hänkar? ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

typ. du går in på Redigera stilmall. så nästan längst upp står en webb adress. du får ändra den till någon du hittar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback