Talk to me bloke

Idag var vi nere i stan och lämnade in ett par skor för de hade
gått sönder. Och tro det eller ej, men jag fick ett par nya! :) Hade
förvisso bara använt de andra en gång när jag va ute, så, ett par
nya var bara helt rätt. Men skoälskare som jag är kunde jag såklart
inte låta bli att köpa ett till par, för pengar jag inte har. Jag har kollat
på de innan, och nu var det rea. Passade bra!

Jag var även och sökte jobb. Ska ringa på måndag och boka tid
med chefen så jag hoppas bara att det går bra :). 
Sen tog vi rundan på stan. Köpte en kofta och två par örhängen.
Jag var ute efter ett par i guld, men jag hittade inga som föll mig i
smaken. Men det var 75% på de jag köpte, så det blev bara 10:-
styck. Ett pris som jag gillar.

Efter allt blev vi hungriga och gick till haket för lite mat. Jag tycker
om haket. Har bra minnen därifrån. Speciellt studenten, när jag och
Maja åt där. Hade en bra kväll då, blev perfa! I alla fall, det blev pizza.

Nu har jag precis varit ute med tre hundar. Passar kusinernas hund
denna veckan. Så jobbigt att gå med tre. Och jag som vill ha en schäfer..
Haha! Nä, nu har jag inte mer att skriva. Tjaaarååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback