Söndag

Hallo :)

Vaknade nästan precis. Skönt att sova. För tredje natten i rad vaknar jag av
att jag gråter. Och det är bara för att jag drömmer. Men inatt utreddes ett och
annat och jag börjar förstå mer och mer. Jag fattar att jag blundar för för mkt
skit som jag borde se.. bara för att jag inte ska hamna i bråk. Men får se hur
jag ska göra.

Idag ska jag åka hem till henne vi köpte Alice av. Synd att det är regn bara.
Sen ska jag nog kolla på ny mobil, beror på om vi kör ut till väla eller inte. Jag
velar mellan två stycken.. eller kanske tre. De två jag har lagt ut innan och så
den platta nokian som de gör så mkt reklam för nu. Men mitt abonomang går
inte ut fråns den 27e så kan inte köpa idag.

Nu ska jag gå upp och duscha och äta. Sen sticka iväg. Ha en bra dag!


image146

         En sån ska jag önska mig när jag fyller år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback