Sommarens sista smak

Jag blir så himla deprimerad av detta vädret och det är jag nog inte ensam
om. Hade tänkt oss en fin utgång ikväll, men blir inte så sugen som man borde
när det pissregnar exakt hela tiden. Plus så ska Maja upp och jobba tidigt.
Satsar på utgången imorgon istället. Då kommer jag vara sjukt taggad, jag
känner det.

Idag blev det en tripp till stan med happy family. Eller, lillkillen är på "semester"
så han var inte med. Vet inte ens när han kommer hem.. Jag är ingen bra
storasyster. Märker knappt att han är borta. I alla fall, vi käkade på big buddah
och shoppade lite. Jag hittade skitsnyggt linne som jag ska köpa senare. Behöver
inte ens bh i det, älskar sånt! Sen träffade jag Maja. Hon skulle till det stället vi var
på i förgår. Hade gärna hänkat, men det blev inte så av personliga skäl. Aja, kanske
skriver senare ikväll om jag känner för det!

image119♥ love you. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback