Säg mig, är det du som är Zlatan?

Såhär tidigt har jag nog inte varit uppe sen det var skola. Kommer vara
trött som ett svin senare. Anledningen till att jag är vaken nu är att jag ska
söka mitt första jobb idag. Jag måste göra vid mig. Maja säger att om man
ska bli framgångsrik i branchen är glasögon ett måste. Och det är klart att
jag ska ha glasögon på mig. Dock är det bara läsglasögon som jag har och
jag ser dåligt som fan med de på långt håll. Men jag får väl hoppas på att
chefen kommer stå nära mig. Nu ska ta duschen.
Föresten, många undrar varför jag håller på med Zlatan. Kan väl säga
såhär.. Mitt mål här i livet är att ta honom innan jag dör. Så, nu vet alla det!

Haaaaaaa deeee!

image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback