Man lever en enda gång

Idag blev jag väckt halv 12 ungefär, pappa vill inte att jag ska sova länge. Varför vet jag inte. Men de åkte iväg till Ängelholm ändå så då passade jag på att somna om. Sov en timme till typ. Sen när jag vaknade gick jag ut och gick. Man ska ju göra det innan man äter frukost, för då bränner man mer. Men efter bara 20 meter eller något blev jag helt slut och kallsvettig, kändes som jag skulle svimma. Jag kunde inte heller gå så fort som jag brukar göra. Men jag fortsatte gå ändå. Efter 10 minuter kunde jag knappt stå upp, så jag ringde till mamma och frågade om hon kunde hämta mig. Men de var kvar i Ängelholm och jag ville inte sitta där och vänta i 20 min till. Så jag började gå hemmåt, sakta men säkert. Och ja, jag kom hem tillslut.
Sen när mamma kom hem hade hon med sig en present till mig. Och det var linnet jag provade igår som jag skulle köpa :). Det satt fint. Nu vill jag bara få tag i Maja också, och jag hoppas hoppas hoppas att hon kan hänka ikvällans. För nu ska jag ragga upp en go förfest och äta! ;)


Någon som ser vem detta är?

Kommentarer
Postat av: kajsa L

du?

2007-07-07 @ 15:02:44
Postat av: anna

ja, och vem?

Postat av: Anonym

rhianna

2007-07-08 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback