Maia Hirasawa

Bloggen har varit fucked up hela dagen, men äntligen fungerar den
som den ska. Hoppas jag i alla fall.. återstår dock att se när jag ska spara detta.

Idag har det varit sol och jag är inte lika likblek i ansiktet ängre. Det tackar vi för!
Ska satsa på playan imorgon så att jag får ännu mer färg :).

Jo, jag tänkte på en sak.
Jag lyssnar väldigt mkt på musik. Varje dag är det en ny låt som blir utsatt. Så jag
gjorde en kategori som heter "dagens låt". Där tänkte jag skriva vilken låt jag har
lyssnat på hela dagen. Ibland kan jag vara på dåligt humör och bara lyssna på
meslåtar, men sånt ni får ta ;)! Haha! Aja, idag blir det:

image130

And i found this boy - Maia Hirasawa

Inte min stil egentligen, men tycker ändå
att hon är cool och man blir glad av den!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback