Jobb, jobb

Imorgon är det jobb igen och nu har jag feber och känner mig allmänt nere.
Försöker att inte tänka på det allt för mkt. Då känner jag bara mig ännu sjukare.
Vill inte vara sjuk när vi ska åka. Imorgon är det jobb i stort sett hela dagen, på
tisdag ska jag till stan och väla. Då ska jag även köpa ny mobil som kommer in då.
Sen jobb igen på onsdag. Och torsdag åker vi. Känns som om vi inte ska åka.
Det känns som om det kommer hända något här hemma så att vi inte kan.
Olles nya intresse är att hoppa ner från altantaket och göra en kullerbytta på gräset
när han väl har landat. Jag tycker att han kunde vänta med att börja med det där tills
vi kom hem igen, för han kommer bryta fötterna om han fortsätter så. Nu ska jag sova
och jag hoppas jag inte drömmer mardrömmar ännu en natt. Kanske dör av rädsla.
Kan man det? Kaniner kan det i alla fall, det vet jag
. image159













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback