Jag tänkte att du är väl okej

Egentligen känner jag inte alls för att skriva här. Jag mår för dåligt. Det var som
att jag visste om vad natten väntade, det var därför jag inte kunde somna. När jag
stängt datorn lite över 2, låg jag bara och glodde och tänkte allt för mkt på sånt jag
inte borde tänka på. Så där låg jag, klockan blev halv 3, 3, halv 4, 4. Sen började
jag må skit. Sov 5 minuters stunder i mellanåt. Då drömde jag att Maja och en viss
person (som vi stör oss på) var värsta homisarna. Hon var med i deras gäng och
jag fick inte vara med när de skulle köpa skor för jag hade inga pengar. Varför
drömmer man sånt skit? I alla fall, jag vaknade hela tiden av att jag mådde riktigt
dåligt. Jag mådde illa och magen dunkade. Kändes som om hjärtat sjunkit ner i
magsäcken. Hemskt. Var ute på toa X antal gånger också för att spy, men jag håller
det inne alltid. Kunde knappt resa mig heller för jag ramlade ihop igen precis som
om jag skulle svimma. Vid 8 någongång somnade jag för första gången på riktigt.
Skönt var det. När jag vaknade nu för ett litet tag sen mådde jag mkt bättre. Men det
känns som om jag måste spy upp det i magen för att bli helt bra. Trodde först det
var den baugettefan som jag och Maja åt igår, men hon hade inte blivit sjuk. Så jag
vet inte vad det kan vara? Kan det bero på andra saker runt om en? I så fall är det
kanske så. Nu ska jag inte skriva mer om det, hur kul är det att läsa egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback