Jag ska bli frisör

Har inget bättre för mig så kan lia bra skriva lite ;)

Sitter här med en av mina favoriter, bacardi pineapple och väntar
på att vi ska börja grilla. Jag snaggade min bror innan, sen blev jag
taggad själv. Nej, inte att snagga mig, men att klippa. Så nu är håret
lite kortare där bak och längre fram. Jag är nöjd. Var även nere hon
frisören innan och skulle boka tid. Hon hade inget före den 28 augusti..
Men ja, bättre då när vi varit på semester och allt, för annars kanske
solen och poolvattnet förstör den nya färgen.
Maja tycker att jag ska färga det mörkbrunt. Men det vill jag göra
senare i så fall. Jag beställde i alla fall ljusbruna slingor. Ungefär sån
färg som Lindsay Lohan har på denna bilden.

 


Tror det kan bli bra. Mitt hår är verkligen vitt nu. Och tänk då efter
Grekland? Nej, en färgning behövs!
Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback