Jag önskar du finns kvar

Idag har jag och Majsan varit i stan och.. ja, på ett annat ställe också ;).
Det har varit en bra dag ändå. Vaknade vid 14, brukar inte sova så länge,
men det var skönt. Sen vid 15 tog jag bussen och träffade Kissen. Blev
lite powerwalk med underbar musik. Jag har blivit jättekänslig! Räcker
med att jag lyssnar på en viss låt får jag tårar i ögonen. Jag har alltid
varit känslig, men aldrig som nu. Well, man ska väl vara det..?

Kom nästan precis hem. Åt i stan innan vi åkte hem. Stan var ju full
av poliser eftersom det är hif idag. Jag skiter i om de vinner eller förlorar. 
Hoppas nästan att de förlorar för de är så dåliga! Ska inte säga för mkt,
för jag är ingen expert. Men jag ser vad jag ser, och det jag ser är inte 
bra. Jaja, ska ut och gå nu, mina ben behöver det ;) Skriver sen.

Kommentarer
Postat av: Maja

va händer? ; ) inte ett ord var vi var idag :P

2007-07-04 @ 23:05:26
Postat av: anna

tjaaa snackar med dig;) LOVAR! haha! men jag gillade det;) miss you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback