Dry my eyes

Kan väl börja med att säga att rubrikerna oftast inte har något med
inläggen att göra. Jag bara skriver vad jag tycker passar in just när jag
skriver inlägget. Så, nu vet alla det!

Idag har varit den segaste dagen på länge. Eller den har inte varit så
seg ändå. Jag har mest legat i min säng bara eftersom jag har varit
sicksick. Värre att bara ligga i sängen när man är frisk och kan göra
något bättre. Man får inte lika mkt ångest när man är sjuk och behöver
vila. Hoppas jag kan somna snart i alla fall, skulle vara skönt. Och jag
är tacksam om jag slipper vakna inatt och må dåligt. 

Igår lyssnade jag på Ännu doftar kärlek med Marie Fredriksson
ungefär 100 gånger. Idag är det Angie med Rolling Stones som blivit
utsatt. Och skratta inte. Jag vet inte varför jag ens lyssnar på den. Men
jag älskar när han sjunger och det hörs som om han ska börja gråta.
Man vill själv ställa sig på en stor scen och bara dra till med en värsta.
Typ Feels like home.  
Den ska jag sjunga på Majas begravning. Det har vi bestämt. Om jag dör
före henne ska hon sjunga den på min. Låter hemskt, men om man inte
snackar om sånt kanske man inte får begravningen som man vill, och det
vore väl synd? Eller hur?

Om jag skriver mer blir det bara för långt. När jag har börjat skriva kan
jag inte sluta, haha. Ingen kommer orka läsa det heller. Så här sätter jag
punkt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback