Allt som borde hänt, mitt liv skulle vänt

Jag har en liten piraya, i en skål på min sekretär
Jag kallar henne för Maja, och hon är mig vädigt kär

Det är så smidigt med Maja, hon är så rumsren och fin
Så skaffa dig en piraya, och inte katt och kanin

 
Haha, jag ladda ner den innan. Och nej, inte för att jag sitter och diggar till den
nu, utan för att jag skulle göra en sak med den. Maja vet vad. Och Maja, I'm ready;)
Ikväll har varit en kväll som alla andra denna veckan. Det är som Emily sa, äta
och sova är det enda man gör när det regnar! Haha! Om man inte tvingar sig själv
att göra något vettigt stannar man gärna i sängen och känner sig som en pensionär
eller två. Men idag har jag faktiskt gjort lite andra saker också, det jag skrev i inlägget
före. Så bara skönt att ta det lungt nu, eftersom jag var sjuk igår.
Av en slump kollade jag på tv4-vädret innan. Och faktiskt, det ser ut att bli bättre redan
på söndag. Men som jag skrivit tidigare, jag tror inte på det fråns jag ser det själv.
Annars blir amn bara besviken.
Nej nu ska jag sätta på en film, en gammal goding känner jag för. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback