All I need

image129Jag skrev för nån dag sen att jag ville ha en stor hund, så att jag slapp vara rädd när jag var ute på mina promenader. Här ute behöver man inte vara rädd i och för sig. Men efter det som hände på skolavslutningen är jag livrädd för allt! Så en schäfer hade suttit fint. En aggressiv.
När jag skulle berätta det för mamma och pappa, bad jag först och främst pappa hålla för öronen. Ville inte att han skulle dö redan i en hjärtattack. Han tycker nämligen att vi redan har för många hundar. Ja, två stycken har vi. Men mamma sa inget speciellt. Varken ja eller nej. Kanske för att det skulle vara en omöjlighet. Jag har redan fått min lilla Alice som jag tjatat om i flera år. Men hon skrämmer inte bort några våldtäcksmän. Men när jag flyttar hemifrån ska jag köpa en stor schäfer!

Ja, nu kan jag berätta om min kära bror och min ännu kärare kusin.
Klockan halv 12 imorse började de sin gång mot Helsingborg. 5 timmar senare rörde de knutpunkten. Haha, sjuka i huvudet. Men killar i den åldern.. vad ska man säga?




En sån hund vill jag ha, en som kan försvara mig! Jag ser i dens ögon att den gillar mig :).


Kommentarer
Postat av: anna nr 1

anna... du är sjuk i huvet! du kan inte ha en sån blodhund - det är fan äckligt haha!

2007-07-14 @ 20:38:01
Postat av: anna

haha jo! så slipper jag vara rädd när jag går ut ur huset här hemma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback