Nu är allt som vanligt

Första dagen i skolan på 19 dagar. Hade nästan glömt bort hur det var att gå dit. Började 8.10 med skapande verksamhet. Där gjorde vi kuvert till julkort. Sen håla i 3 timmar, efter det expo där vi klädde plastgranar från biltema. Slutade 14.30.
Vill inte gå dit mer.

Efter skolan fixade jag lite business på banken, sen gick jag i stan med Idha. Helsingborg asså..? Möter samma personer 7 gånger på 10 minuter på kullagatan. Kul. 
Vid fem hämtade pappa mig och vi åkte ut till laröd och kollade på huset igen. Sen när vi kom hem gick jag o la mig, skulle sova en halvtimme så ställde mobilen på ringning. Vaknade halv 11. Stänger alltid av alarmet i sömnen. Har börjat göra konstiga saker när jag sover. Igår var jag inne på msn och skrev konstiga saker. Om nån pratar med mig säger jag bara chilla. Hoppas verkligen det försvinner. Kan ju bli pinsamt i vissa lägen.

Mår illa nu, ska spy. Hej då.


Kommentarer
Postat av: patricia

läs min nya blogg patriciasblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback