Help me!

Jag kom hem vid halv 5 imorse och det tog ett tag innan jag somnade. Efter bara några timmars sömn kom Alice och väckte mig. Hon ställer sig alltid utanför min dörr och piper som ett marsvin. Vid ett-tiden åkte jag, Alice och Idha in till stan och gick där lite. Har ångest över mitt hår, vet inte om jag vill färga det. Det är sjukt fult nu, kan bara ha det i en knut annars ser det för jävligt ut. Eller ja, det gör det ändå. Men om jag blir missnöjd hinner jag inte fixa till det till alla decembernätter. Vem vill vara skabbig på nyår liksom? Eller MUF-festen? ;) Men ska jag färga det brunt eller blondare? Sugen på brunt men vill inte göra som alla andra. Blondinerna blir ju utrotade för fasen!


Näääääää, men om man skulle ta o trampa hemmåt..?
Palla skolan imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback