Fredag igen!

Hej hallo!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det har blivit lite glest här tycker jag så jag gör det ändå.
I onsdags åkte jag in till stan och träffade Idha och några andra. Efter en stund åkte vi alla ut till Råå där vi kollade på film och så, sen hem. Det va väl trevligt, haha.
Igår blev det som sagt stan. Spikad outfit till Anna och Kattis 18års-fest. Jag är nöjd ;). Bara passande skor som ska skaffas.
Idag är det fredag och det känns som det är skola på måndag igen, hemskt. De flesta sparar nog sig till nyår med att gå ut. Jag är sugen på att hitta på något ikväll, men vet inte vad, får se vad som händer o sååå.

Alla som kollar på MTV har nog sett
denna videon. Gick inte att lägga in i bloggen så ni får klicka på länken. Låten är väl sådär, men gillar videon ;). Ha deeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback