Vem tänker på mig?

Ja, jag har hickat sen i gårkväll. Trött i magen nu.

Så trött jag varit idag var det lääängesen jag var senast. Hade idrott först på morgonen. Skulle ta oss 5 varv runt skolan på 30 min. Vi hann 3 varv på 35 min. Men det var bara för jag tappade mina skor hela tiden plus att vi skulle ta några genvägar, men det blev stora omvägar istället. Jaja, efter det hade vi 3 timmars hålan framför oss. Och vi åkte inte ens ner till stan. Vi satt och glodde på skolan i tre timmar. Sen svenska inte allt för länge. Orkar inte våra hålor.

Imorgon ska jag, Maja och mamma till Malmö och shoppa upp lite pengar. Så vi får inte vara ute så länge inatt för då kommer vi aldrig orka, man måste vara pigg på sånna utflykter ;).

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback