Ansvaret Mitt!

Som ni alla läst har ANNA givit MIG ansvaret över hennes blogg ett par dagarn fram nu.
Och jag lovar personligen att göra mitt bästa för att göra henne stolt! :D hehe

Hade åtminstone tänkt berätta lite om vem jag är:   Heter då Eric och bor i lilla byn Varalöv. Ligger mellan
Ängelholm & Helsingborg.  Är snart 18 vintrar ( I November) av dessa 18 har jag känt ANNA i snart 1 år :)

                                                                               
                                                   (Ja det är jordgubbsvin på bilden, gott var de!)


Vet inte vad som mer kan behövas på en första blogg men får hoppas detta duger!  Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: anna

du sköter dig utmärkt eric ;) ha det bra så ses vi i grekland :D puss o kram /anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback