Torsdag

Jag måste börja tänka på min närvaro igen, and i hate it! Känns mest som jag skiter i vilket, men får inte tänka så. Jag har varit i skolan en hel dag sen påsklovet. Annars har jag gått hem den sista lektionen eller så. Och igår va jag "sjuk". Mådde inte så bra idag heller på slutet. Sen när jag kom hem somna jag och sov tills nu typ. Fast egentligen skulle jag behövt plugga på den tiden. Har samhällsuppsattsen tills imorgon :/ ... OCH nationellt prov i engelska. Jag orkar inte.
Men kan vara lite glad i alla fall. Över mitt hår, eller vad säger Majisen? ;)
Imorgon är jag inte så sugen på att sticka ut.. -Eller jo, det är jag. Som fan nu när jag tänker efter, haha! 
 
                     Ha de nice alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback