Tisdag

Jävla skitnovell säger jag bara! Vi ska ha skrivit klart en novell på 3-5 sidor tills imorgon och jag har inte ens börjat. Jag får skylla mig själv eftersom jag alltid skjuter upp allt till sista dagen, men jag orkar verkligen inte! Är så himla trött på skolan så jag vet inte var jag ska ta vägen. Vill bara sluta nu och aldrig, aldrig mer komma tillbaka. Men det är ju bara 2 år kvar, trevligt!
Hoppas det kommer bli bättre i 2an alltså. Då väljer man ju ändå inriktning, så att man läser mer av det man tycker är kul. Men problemet är - jag har inte tyckt att något har varit speciellt kul. När jag tänker efter har det bara varit text som varit någorlunda... Men det är kanske bara för att vi hade det först och allt var nytt liksom.
Jag valde media för att jag ville gå foto. Men jag kom inte så bra överens med han läraren, så nu vill jag inte gå det längre. Tänker om jag valde fel program, men det har jag nog inte det heller, för jag skulle inte kunna tänka mig att gå något annat. Media är ändå ganska lungt. Med plugg och sånt menar jag.
Har ljud och expo kvar. Ljud verkar inte så kul, expo är nog bättre. Kanske inte det vi får göra i 1an, men blir ju annorlunda i 2an och 3an. 
 
Jag måste skriva klart den satans novellen nu!


            
fria

7 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback