Tisdag

image19Idagens är jag hemma från skolan, riktigt skönt ska ni veta! Njuter varje sekund. Min klass går till fyra idag.. Men imorgon ska jag dit igen, och torsdag, ja, hela veckan ska jag dit. Har missat så mkt nu, speciellt i matten.
Jag ska snart ringa Maja och se om hon också är hemma eller vart hon håller hus. Hoppas att hon är hemma :).
Igår kunde jag inte somna för att jag var så sugen på friterad kyckling, så bestämde att mamma skulle åka och köpa det till mig idag. Men nu är jag inte sugen på det längre. Nu vill jag ha morotskaka från Mezo. Världens godaste alltså. Ska ringa och säga att hon ska ta med det hem till mig :). Hon kommer bara säga att jag får baka en själv, men jag kan inte baka. Så, hon måste köpa.
Nu
ska jag gå in på ellos och se om jag hittar nåt så
jag kan fynda lite ;). Återkommer antagligen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback