Måndag

Nu sitter jag här igen.. börjar faktiskt tröttna på internet!
Jag känner bara för att gråta nu, typ för att jag är glad? Jag vet faktiskt inte. Är så trött. Vaknade kvart över 9 idag för jag, Eve och Maja skulle till Malmö och hämta min jacka, men det är ju helgdag så det va såklart stängt. Istället somnade vi om och nån timme senare gick vi upp och åt och sånt. Eve tyckte att jag gjorde konstig frulle men det va gott ;)
Sen vid ett tog vi bussen in till stan för jag skulle sola. Sa till Eve att jag skulle sola 15 min bara för att hon skulle hänka, men jag tog 25. Det var skönt.

Igår när jag och Evan va på kinarestaurang va där en TÖNT-familj som satt några bord bort. Den ena killen tog först jättemkt ris och sås och allt sånt. Sen på det tog han riktigt mkt ketchup! Skummis! Jag fota honom men bilden blev helt suddig, man ser typ ingenting.
Men när vi käkat där och så åkte vi hem till Eve och softa lite ;) Sen ner i stan och tog bussen hem till mig där vi softa ännu mer, haha!

Det va nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback