Urinvägsinfektion

De senaste dagarna har jag märkt att jag har
kissat mkt oftare än jag brukar.
Innan har det räckt med en gång på kvällen typ.

O igår kom jag på att jag hade urinvägsinfektion.
Har aldrig haft det förut. Jag visste att det gjorde
ont, men inte sååå ont!

Fy fan.

Märkte det först när jag va på toa o sen gick in i
duschen, jag blev helt kallsvettig och fick sätta
mig ner samtidigt som det gjorde så jäävla ont!

Så jag sprang direkt upp till pappa och fick
tabletter. Dock var natten en av de värsta.
Kunde inte somna för att jag va så kissig och
när jag gick upp på toa kom det typ tre droppar.

Inte nog med det, jag kissade blod, fick feber och
frös som en idiot.

Somnade 5 och vaknade halv 7. Så jag stanna
hemma  från skolan för att sova och försöka få
bort febern, men det har inte hjälpt.

Måste dit halv 2 och redovisa, hoppas jag kan
stå på benen!
Blir lämnad av mamma o hämtad av maqiiiii
så det ska väl gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback