Min valborgshelg

Hello!
Haft en bra helg?

I torsdags va det ju valborg. Då va jag i Ödåkra och grillade 
och tog det lugnt bara, somnade nog innan 12 skulle jag tro. 
Fredagen blev lika lugn, då låg vi i sängen kl 8, sovklara! Haha! 
Vi hade varit på stranden och sånt på dagen och det blir man 
ju trött av. 
Och sen på morgonen igår gick vi upp redan vid 8 och cyklade 
sovandes bort och köpte finess-bullar :)
Skulle egentligen ut igår också, men efter dessa soldagar va 
redo för sängen alldeles för tidigt, så det blev grill och sånt 
istället vilket gick lika bra. 
Idag har vi städat hela mitt rum, burit ut sängarna och sen 
in det igen för att få det lite hemtrevligt, vi lyckades, haha!

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, tar en ledig dag 
imorgon. Har lite jag ska göra! Puss o godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback