Jag vill sitta på planet nu!

Igår kollade vi på eurovision, gillade england, turkiet,
sverige och azerbaijan mest, alla dom va bra!

Asbra till och med.

Sen somnade vi vid 1 eller något och fick vakna
 8-halv 9 för han där skulle till costa och festa.
Kul för honom..!

Haha asså jag vill resa så sjukt mycket! 
Ååååh jag vill till grekland!

När jag fick sms om att de snart skulle gå på planet
blev man lagom avis!


Okej, denna är typ den värsta bilden som finns! Men så mysigt det va då!
Det va mitt i natten på tåget på väg till Köpenhamn.

Vi hade precis hoppat på i malmö efter att ha varit av där med våra stora
väskor (natte med sin med säkerhetsbälte) och ätit potatismos i ett
gatukök, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback