Fiskar

Hade sjukt roligt med Natasha och Sara i lördags.
Vi va på tivoli och drack pina colada och shakade och så
snacka vi bosniska hahaha.

Natasha snacka på bosniska med sin pappa så sa hon jag
är med Annnnneee o Saaaareeee!
För man sätter ett e på slutet på namn, skratta som fan åt det!

Idag har jag varit ute på heldag.
Va i malmö på ilva sen svedala (blivit besviken båda gångerna
jag varit där!) och sist men inte minst va vi på nova. Jag köpte
en stor, ganska hög glasskål på ilva så imorgon ska jag iväg
o köpa fiskar :D


Först ville jag ha sånna här clownfiskar (Nemo), men läste
om dom innan och det är saltvattensfiskar och dom kan man
inte ha i en sån skål.. Tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min bloppis! Jag har 90 annonser av kläder, skor, smycken m.m. Det mesta kostar runt 50kr!

www.jennsansklader.blogg.se

2009-08-09 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback