Nån som kanske fått sin mobil stulen o behöver ny?

Har skicat iväg massa saker jag sålt på tradera nu. Fått ihop nästan 2000 kr,
helt ok för massa gammalt jag ändå inte skulle använt mer! Nu har jag satt ut
min mobil på auktion också. Har fått en helt ny eftersom den andra gick sönder
så det är den nya jag säljer. Klicka
HÄR om ni behöver en enkel och bra telefon ;)
Ja, den är faktiskt bra, bara att det hände något med den nu efter ett år. Men det
är 2 års garanti från o med nu på den nya, så om det skulle hända igen får man
ju en helt ny ännu en gång.

Eftersom min kamera är borta fick jag fota med pappas. Där hitta jag två gamla
bilder på mig när jag sitter ute o läser lite i solen haha. Sen förra hösten tror jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback