Mina gamla älsklingar

Det är inte bara positiva saker med att flytta. Det med att rensa bort gamla
saker kan vara riktigt jobbigt. När jag va yngre va jag galen i alla sorters av
gosedjur. Vet inte hur många jag hade, men över 100 vet jag. När jag gjorde
om på mitt rum för ett par år sen la vi alla i påsar, fyllde nog fyra stora säckar.
Nu tog pappa ner alla från vinden och ville att jag skulle sortera bort de jag
inte ville ha kvar. Lätt trodde jag, men nej. La ut alla på golvet och det blev
rena julafton för Alice. Men jag kunde inte ta bort någon. Vet inte vad jag ska
 med de till men jag kan inte göra av med de.

Alice med hatt och flyttkartonger i bakgrunden..


Här är en del. Ser ni Alice i högen? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback