Gårdagen

Tjenixen!

Hoppa allt är bra med er idag?
Igår hade jag verkligen inte tid att skriva i bloggen.. Skulle på 60års fest
för mormors kille. De hade hyrt lokal och sånt. Hade inget att ha på mig
så efter lite panik körde mamma med mig så jag fick köpa något, sen
direkt till frisören och fixa frillan inför festen. Haha, nä, jag klippte topparna.
Hade inte klippt mig sen i mars! Men min förlängning har ju skyddat håret
så det va inte så slitet ändå.. Sen åkte vi till festen. Blev mat, sånger och
danskar. Fattar ingen danska.. Jag och Evelina gick ut o skulle kissa
eftersom någon varit lite dålig i magen på toaletterna. Då springer man
på Louise, inte varje dag! Efter ett par timmar åkte jag, Eve, Ludde o Olle
hem till E o L. Cyklade o köpte pizza o lite så. Sen kom mamma o pappa
o skjutsade mig hem till Louise där Linda också va. Chilla lite där sen
fortsatte vi in mot stan. Natte kom också så det va nice! Det va svinkallt,
inget folk ute och så. Jag gick hem till jens o väntade på min buss sen
åkte jag hem och sov så bra så medans Louise o Natte parta vidare :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback