Förbannad

Igår va det ju inspark. Började med att vi va hemma hos vår lärare
o åt middag, sen vidare hem till matilda. Satt o drack lite o så sen
åkte vi in till stan. Där kom jag på att min kamera va borta. Hade
den senast på tåget. Det förstörde hela kvällen. Hade filmer och
bilder o allt på kameran från bla. magaluf. Kul att folk kan se oss
i bara trosor o sånt nu? Väl på insparken blev jag så sjukt irriterad
på mig själv och arg på om någon snott den. Vet att det händer i
hela världen men blev så sjukt trött på helsingborg och tänkte bara
att jag ville iväg. Bara dra. Kunde inte låta bli att börja gråta. satt
och försökte dölja det men hur lätt är det när tårarna inte slutar
rinna? Och sen när folk undrar vad det är och sånt blir det bara
ännu värre. Och hur kul är det då att festa vidare? Började gråta
som fan där inne o alla glodde. Lärare sa åt mig att gå ut för de
trodde inte jag skulle klara av att lyssna på de låtarna någon skulle
sjunga. Så jag smsa mamma så hon kom och hämta mig.
Idag ser jag inget för mina ögon är så svullna med tjocka vita ringar
under.
När jag vaknade kom mamma o sa att de hade snott sabinas väska
också, full med kläder, skor o allt. fan vad arg jag blir!
 Låt andras saker va era idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback