Dagens bilder

Mötte Louise vid 11 i stan och så gick vi en sväng där.


Va typ jättelängesen jag gick i stan sist. Hitta en jacka jag supergärna vill ha,
dock några tusenlappar för dyr, men ska sälja en del kläder så kanske jag
kan köpa ändå!


Efter rundan på stan gick vi till kyrkan för att fixa det till skolan..


Ändå nice fönster..


Sen blev det frukost på espresso house innan vi åkte till skolan.


Jag va ändå ganska glad.... he-he...


Sen när vi kom till skolan gick brandlarmet, när vi kommit in igen gick det
en gång till. Och tydligen hade det varit en gång innan vi kom dit också.
Men det brann, hela skolan luktade rök osv. så vi fick inte stanna kvar.
Ganska skönt att sluta 1,5 timme innan vi egentligen skulle. Fick skjuts
hem också så det kunde inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback