Rätt så irriterad, så att säga

Morsing korsning bloggen!
Är ganska irriterad om man säger så.

Mest för att jag va inställd på att min mobil skulle komma idag,
men det gjorde den inte.

Näst mest för att skolmaten är så jävla äcklig så det finns inte.
Jag gillar inte potatis och det är ALLTID potatis. Så jag har inte
ätit något, är skithungrig nu och fryser så att jag skakar.
Dessutom är det sjukt kallt på skolan.

Och sen är jag irriterad på att alla är sånna egoister! Orkar inte..

Och om inte det va nog så kliar mitt ena öga så sjukt mkt.
Imorse va det jättesvullet o rött. Vet inte hur det ser ut nu, har inte
orkat kolla mig i speglen, skulle nog bli ännu mer irriterad då.


Kommentarer
Postat av: lollo

you go girl! :P

2008-10-01 @ 19:10:42
Postat av: ANNA

you too ;D

2008-10-02 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback