Jag lever

Tjenne!

Va ett tag sen! Men har inte internet hemma än, eftersom vi har flyttat.
Det kommer väl vilken dag som helst skulle jag tro och då blir uppdateringen
bättre igen!

Sitter på biblioteket nu med min laptop och myser lite.. Gjorde det igår också.
Låter nördigt men jag älskar att sitta här.. he..he!

Resan jag snackade om innan får vänta. Även om jag vill åka jättegärna måste
pengarna gå till en annan sak som jag verkligen behöver för att trivas..
Åker nog efter jul istället.

I helgen blir det maskerad, haha längtar skitmkt. Igår när natasha va hemma
hos mig tog jag på det jag ska ha på mig på fredag och sprang runder lite.

Här är två bilder från helgen som va på mig, natte o magalufredde. Haha! 
Va först hemma hos Louise och åt middag, sen va vi på Bakom och Crom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback