Mitt hår är katastrof

Seriöst, mitt hår! Vad ska jag göra med det?
Har slingtid på fredag nästa vecka.. men det är inte färgen det är fel på egentligen. Vet inte vad det är.. Längden?
Klippte denna längden för ett år sen själv, och då gillade jag det jättemkt.
Åh, det är så fult nu:( !

Måste sola också, har börjat få jättedålig hy och det vill jag ENTE! Värsta som finns efter slitet hår. Brukar bli bättre bara jag solar 2 gånger. Men har bestämt mig för att inte köpa något, ska spara alla pengar till en sak. Dock köpte jag 3 lotter idag, vann självklart inget..

Köpte gymkort idag, liiiika bra!
Och så tränade jag i en timme ungefär, det var skönt. Proppar ju i mig massor av saker hela tiden känns det som. Kommer inte klara lovet.. Bäst är ju skoldieten. Ska köpa TABLETTER mot mitt sug.

Ska kirra mitt hår, ha det!

Kommentarer
Postat av: sofia!

testa detta:

http://www.testriffic.com/test/psilotripitaka/9057/Vilken-bloggtyp--r-du-

2008-03-19 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback