Min lördag

Jag har börjat gå o lägga mig vid 10-11 varje kväll. Sen vaknar jag halv 9. Vet inte vad som har hänt. Blivit vuxen antagligen :) hahaha !
Kan väl erkänna att det är riktigt skönt, men det ska man väl inte göra som 17-åring? Det resulterar ju i att man blir sjukt trött redan vid 4 på dagen och pallar inte göra något på kvällen. Aja, löser väl sig så fort jag fått mitt hår, haha!

Jag och mamma gick i stan idag och fikade två gånger. Men skit i det, får passa på att äta allt jag vill nu innan måndag!
Provade en jättefin jeansklänning, men på mig va den jäääättefuul. Fanns inte min storlek heller. Så fort de får in 34 igen ska jag dit och prova en gång till, hoppas den sitter bättre utan att kasa ner, för den va verkligen skitfin!

Sen träffa jag Ann-Louise. Sa att jag skulle göra extensions.

Hon: Jag med :D ! Vilken dag?
Jag: Tisdag, du då?
Hon: Jag med :D ! Vilken tid?
Jag: 10, du då?
Hon: 9, hur långt ska du ha det?
Jag: Hit, du då?
Hon: Jag med :D ! Aaaah!


Hahahahahahaha! Orkar ente!
Men kommer bli nice som fan!

Ska äta kebabtallrik nu utan kebab. Sen glass med varma hallon, sen något annat gott som jag inte får äta sen efter söndag!

Hoppas ni får en bra kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback