Jag och mina solbrillor

Slutade 10 över 4 idag. 20 min tidigare, snällt ju?
Men fotolektionen va ändå ganska soft. Va mest i studion där Louise fotade mig till en av sina uppgifter. Hon skulle fota något som var typiskt en vän, så hon fota mig i solbrillor och min ring.

Va på dunkers också lektionen innan och kollade på utställningar. Blogga från mobilen där ifrån, men det sparades tydligen inte. Skrev i alla fall att vi va där och att lållan hälsa, haha!

Idag när vi va i stan hitta jag ett par solisar för 5 spänn. Ehm, inte så jättenice, men vadå? Köpte de ! Köpte ett par andra också som liknar de rosa under, fast blåa! Har bild sen studion men den är jättejättejätte ful, hahah!

Ska köpa de rosa med, men blev lite strul med beställningen i skolan så ska se vad jag kan göra sen.

Nu ska jag plugga lite för en gångs skull. Kolla in senare för då kommer ett tips ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback