Gud vad smal jag blev!

Tränade idag, oh vad skönt det var! Helt glad nu efter!

Efter skolan väntade jag och Malin i stan för att Louise skulle hem o hämta träningskläder, sen skulle hon snabbt till bibblan för att hälsa på eeeen, haha. Så vi gick in där och låtsades läsa böcker och smög på henne. Min bok hette Ut ut gylfen, jaja. Sjukt kul. Kände mig barnslig, men skit i det! Sen gick vi efter henne hela vägen till gymmet, haha!

Yes, i alla fall, tränade! Gick 30 min på trampmaskin, sen cyklade lite och resten av tiden Louises o Malins specialövningar för mage o rumpa. Vill dit varje dag nu! Pepp som fan! Men måste va 18 för att träna där, det suger, så får leta upp något annat. Inte det lättaste eftersom vi söker ett så gott som obamannat ställe med endast nördar där man kan se ut hur som helst. 
Ska träna efter skolan imorgon i alla fall, tror på sats, eftersom man får provgångar där, gratis.

Ja, idag var det väl ändå på med solbrillorna? Hade två par med mig för att ha att välja på, viktigt! Sen när jag va ute o körde nu på kvällen snöa det, danke. Inte kul! Vill ha vår, sommar!
Costa, ja dåååå! Hahahaha!

Vill ha dessa!!! från asos.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback