Mario kart

Tjenne ! Sorry för dålig uppdatering idag men det är mario kart som tar min tid. Är tokig, klarar inte en bana och det måste jag för att få nya. Louise sov ju här. Hade myskväll igår. Cyllade till kiollen o köpte lite gottis och popcorn, sen visade jag henne lite av jonstorp. Intressant. Efter det låg vi i min säng och kolla på tv och väntade på sex and the city. Sjukt bra det är istället! Somnade vid två typ.. Sen sov vi till halv 12. Gick upp o åt sen tog vi bussen till stan. Kollade djuraffär men Alice hitta inget hon ville ha. Sen tågaborg o köpte birka. Efter det frisyrmakarna där Louise köpte silvershampoo. Efter det åkte jag hem till mitt älskde spel! Måste klara banan nu, haaa deeet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback