Orka?

Goddag!

Vad händer?
Jag är dödstrött, fast jag har sovit redan. Sov bara 4 timmar inatt, om inte mindre.

Måste bara säga att allt är så sjukt löjligt runt den så kallade "skönhetstävlingen" på filborna. Asså får man inte ha lite kul? Allt ska vara så himla strikt hela tiden? Folket som tycker att det är fel kan ju bara skita i det? Ingen tvingar en att söka liksom? Töntar!

Men de va ändå rätt okej i skolan idag. Brukar vilja hem hela tiden, men idag var jag till o med kvar fast jag inte behövde. Sen gick jag i stan fast jag kunde åka hem. Det kändes ändå bra.

Jag har en ny favoritlåt som jag kommer spela alltid cirka en vecka framöver, TACK!
Om jag gillar en låt, spelar jag den alltid. Sen tröttnar jag jättesnabbt och en ny låt blir utsatt. Men en låt som jag aldrig tröttnar på är Where is the love med Black Eyed Peas. Vår Afrika låt och sånt, hehe!

Skriver kanske mer sen!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback