Gårdagen lyckad

Vad ska jag säga?
Har inget att skriva egentligen. Jag får berätta om gårdagen.

Kl. 18.00 tog jag bussen till stan för att bege mig hem till Danni där jag, Maja och Emily gjorde oss snygga. Sen gick vi ner till affären och köpte lite smått och gott. Sedan upp till Danni igen där vi mest tog det lungt och kolla på tv :).

"Om ditt vänsterben var julafton och ditt högerben var nyårsafton, skulle jag då kunna få besöka dig i mellandagarna?"   Hahaha!

När klockan var så mkt som 22 tog vi bussen ner i stan. Kunde inte gå ner eftersom det regnade så mkt. Vi gick in på steakhouse, där det befann sig tre killar. Tänkte först gå igen men efter lite om och men gick vi ner och satte oss. Blev bjudna på drinkar och det var ju snällt;).

Vid halv 12 ungefär begav vi oss upp till tempel där vi kom in gratis och kollade på modevisning, mkt trevligt. Man blev riktigt på G när man väl kommit in. Även fast man såg för jävlig ut eftersom det regnade så. Så mitt plattade hår var inte så rakt längre..
Sen kom vi in vip på cardinal också, gratis. Så där sprang vi mellan tempel och cardan hela kvällen och natten. Det blev en väldigt bra gratiskväll, haha! Jag tappade dock en hundralapp som jag hade lagt i bhn, men det jämnar väl ut sig ganska bra ändå tycker jag. Någon glad som hittade den istället hoppas jag!

Vid 4-tiden var vi riktigt trötta och längtade bara efter sängen, då blev vi följda hem till Danni. Vi var hemma ungefär halv 5 och somnade strax där efter. Tråkigt bara att studenterna har åkt till Costa nu, men hoppas att de får det bra. Kan väl inte bli mkt annat ändå så. 
 
Idag när jag kom hem pluggade jag faktiskt lite sen somnade jag och vaknade inte fråns nu för ett litet tag sen. Kommer inte kunna sova inatt.. :( .
Nu ska jag gå upp och duscha och fräscha till mig lite. Ha det bra!

image65
 20 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback