Fredag

Förutom lite skola och Maja idag, har jag sovit. Vaknade vid 9 nu på kvällen. Kommer inte kunna sova inatt känns det som.. Men det var skönt ändå. :)
Är lediga på måndag och det är inte helt fel kan jag berätta!


Min nya diet funkar ganska bra. Men jag är van att gå och småäta lite när jag känner för det, så det är ju lite jobbigt.
Har inte ätit alls mkt idag, känns skönt. Maja klarar inte det hela riktigt;) Men vi var ute och gick i nästan 1 ½ timme idag.

När vi gick förbi hamnen såg vi något springa där nere. Först trodde vi att det va en katt, men det var en iller/utter/bäver. Haha, Maja blev skiträdd för hon trodde den skulle attakera henne!


Ikväll blev det ingen utgång för min del. Nästan ingen skulle ut idag. Så får spara mig till nästa vecka, då jag kommer vara riktigt taggad! ;) 


Ha en bra kväll!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback