Onsdag

Idag sov jag längre än vanligt. Skönt faktiskt. Men jag blev inte piggare för det.
I alla fall, när jag kommit upp och allt körde jag och mamma till Höganäs och
köpte skor och kläder. Jag gillar inte Höganäs... Men ja, det funkade ändå idag.

Snart kommer Maja till mig och vi ska mysa hela kvällen. Sen mot småtimmarna
ska vi väl sätta på någon great film skulle jag tro. Titanic ligger i planerna för
övrigt. Och kanske Ocenans 13 som jag har laddat ner idagens. Blir bra :)

Annars mår jag väldigt bra. Jag har börjat känna att det är sommarlov och det
känns verkligen inte fel kan jag meddela. Jag är även sugen på en nicenice
utgång. Det skulle sitta fint. Blir kanske en på fredag. Det återstår att se.

Nu ska jag sortera i min klädkammare. Om jag ska få plats med nya saker
måste en hel del slängas. Tror jag ska försöka sälja lite.. Det kan ändå bli några
hundralappar, för det är inte lite kläder som ska bort kan jag lova. Men nu kom
Maja, så hörs ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback