Filippa Bark!

image148-Om du var ett djur, vilket djur skulle du va?
-Ja, en katt kanske.
-Vet du vilket jag skulle va? Skrattmåsen, för den verkar ju ha det roligt.


-Vad händer om man kastar en mobiltelefon i sjön?
Flyter den eller sjunker den?
Den flyter, för den har simkort.


-Robin, vill du gå med mig på balen?
-Asså jag vet inte om det e.. du ska nog gå i din egen ålder.. som har frågat dig, eller?
-Jo! En som heter Rabies-Johan. Han undrade om vi skulle... gå, men jag sa som det var. Kul att du frågar, men aldrig i livet! Och det är inte för att det ser ut som om det har brunnit på hans kinder.. Utan det är för att mitt hjärta tillhör någon annans.
-Okej, vem då då?
-Titta dig i speglen.
-Jag?!
-Ja.
-Okej...! Men när är balen då?
-Är du ledig nästa torsdag?
-Torsdag? Naej.. jag tror inte att jag är det faktiskt. Torsdag är jag inte ledig.
-Tur, för det är på fredag!

Kommentarer
Postat av: emma

haha!

Postat av: Annna

o typ om sex:
- vet du hur ofta det ska ske?
- nä det vet jag faktiskt inte.
- nää, de är helt frivilligt!
eller ngt. ;)

2007-07-26 @ 16:54:02
Postat av: anna

anna: hahaha! fattar inte att hon kan hålla sig! när alla skrattar tittar hon bara sig omkring som en stirr hund!

2007-07-26 @ 19:44:07
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback