Rusta är fina grejer

Jag vet inte varför texten blev som den blev förut.. tryckte väl på något..

Idag på väla bytte jag mina gamla högtalare (som var sönder)..

..till denna lilla sak..


Den är mkt bättre! Spec nu när vi ska resa, det tåler sand,
vattenstänk o allt som hör semestern till.
Fick dessutom pengar tillbaka eftersom denna bara kosta 129:-
Finns i rosa också.

Efter väla gick vi bort till rusta. Billigt och bra!
Där köpte vi vars en luftmadrass. Jag en randig och Louise en blommig.
Vi köpte också shampoo + balsam + dusch. Ska dela på det där nere,
så när vi åker hem är det bara att slänga det som är kvar. Smidigt.



Vi köpte även en badboll för 2 kr. En man blåser upp. Skitsamma att det
står rusta över hela, det är fint. Vår är då inte gul utan jätterosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback