Bowling, tivoli och jobb

Förutom det där med polisen inatt har jag gjort lite andra
saker i helgen.

I torsdags kom pesa hit till mig och vi låg ute hela dagen
och solade. Brände mig som fan haha! På kvällen hyrde
vi film och åkte hem till henne och såg den.

I fredags gick hon, jag och tannus en sväng i stan, sen
skulle både jag o tannus hämta våra balklänningar och
det skrev jag ju om. På kvällen skulle vi egentligen till
tannus o förfesta lite, men hon blev sjuk så istället åkte
vi o bowla med pesas family. Det är faktiskt kul!
Efter det gick vi i klackar ner i stan och tillslut hamnade
vi på stinsen. Där va inget folk, men vi satt där några
timmar och snackade och drack cider.

Sen igår blev det först jobb i sofierokiosken i nästan
8 timmar. Sen cyklade jag hem snabbt som tusan och
bytte om sen tog jag bussen två stationer, haha, till pierre.
Efter ett litet tag tog i alla bussen och sen blev det partyparty
i låga skor (lova mig själv i fredags att nästa gång jag skulle
ut skulle klackarna få stanna hemma) på tivoli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback