Mini-Pc ?

Tjenna!

Är på bättre humör idag än igår.
Det är bara för att jag och Louise typ är klara med vårt projektarbete
och så är det sol ute. Känns så skönt! Bara religion, mediekommunikation,
svenska och engelska kvar.. tror jag!
Engelskan får vänta tills imorgon, för det andra måste verkligen bli klar.
Någon som tror att jag klarar det? Naaaaaj! Haha!
Skulle behöva skriva ett cv också.

Imorgon ska jag köpa taveldukar och färg, känner för att måla lite.
Gjorde alltid det innan, men sen tyckte jag det var tråkigt. Sugen igen.

Funderar också på att köpa en mini-pc.
Har min normalstora hp nu, men den är så tung att gå runt och bära på,
en liten och lätt är mkt smidigare att ha med sig tex när jag ska ut på
mina äventyr i världen.

Denna är väl fin? Kostar bara 3000!


För detta ska bli jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback